Populiariausių filmų klasifikacija ir jų atgarsiai visuomenei

Filmai yra viena populiariausių pramogų formų, kuri toleruoja įvairias emocijas bei nuotaikas, o tuo pačiu metu yra puikus būdas praleisti laiką su draugais ar šeima. Taipogi, filmų pramonei pavyksta kurti tokias istorijas ir netikėtas atkarpas, kurios sprendžia socialinius ir kultūrinius klausimus.

Tačiau pastaraisiais metais egzistuoja numatoma problema – kiekvieną dieną išleidžiama abejotinai kokybei esančių filmų, tai rodo, kad klasikos filmų, kurių vertė darosi didesnė su istorijos eiga, vis mažėja. Su tuo susijęs ir kitas klausimas – kokie yra populiariausieji filmai, atsižvelgiant į jų vertę ir prasmę?

Nuo stands apie aiškiai aiškiai atskleisto filmo, paprastas šiuolaikinių filmų rezultate, susidaroma klasifikacija. Pagal traktavimą viskas būna perduodama į tarp disciplininius vertinimo sistemą, kur atsižvelgiama į pagrindinius kino pramones kriterijus: vaidyba, scenarijaus kokybę, kamerų darbą, taipogi, daugelį diskusijų keliantis tam tikrų filmų etika.

Vis dėlto, klasifikacija drąsina su vartotojų atgarsiais - kiekvienas kino mėgėjas geba pasirinkti savo mėgstamiausią filmą, tačiau ką teigia visuomenė? Tai įdomus klausimas, kadangi kai kurias juostas vaizdavus publikai galima pastebėti ir įvairias komentarus, kurie gali gerokai pakeisti žmonių požiūrį į tam tikrus kūrinius, atsižvelgiant į jų funkciją.

Kaip rezultatas, populiarumo kriterija turi būti atskirtas nuo šių kūrinių svarbos ir vertumo. Šiuolaikiška literatūra sutinka, kad nemažai žmonių galbūt nesupranta klasikos populiarumo sunkumo, ir dėl to vaizduojamos nuomonės gali būti nepatikimos. Pvz., kai tik kartą metams kino teatruose rodoma praeities klasiką, toks rezultatas nepadeda kelti jų svarbos mūsų laikais.

Kita vertus, pastarieji metai parodė, kad kokybė yra kintančia reikšme ir lygiai taip pat susijusi su reakcija nuo visuomenės pusės. Kai kurie filmų kūrėjai patys nieko nesupranta apie filmų meną, tačiau teigiama reakcija iš visuomenės pusės formuoja jų vertę ir svarbą.

Taigi, populiarumas ir vertumas kiekvieno atveju gali skirtis priklausomai nuo kiekvieno individo aspektų. Tačiau neabejotina, kad klasikiniai filmai, kurių reikšmės tvirtai sustiprėja su laiku, yra paprasčiausiai neįprasta kategorija, kuria pastaraisiais metais galima pasigirti. Bet ar taip yra kalbant apie naująją klasiką, tai jau nuomonių klausimas. Kai kurios kino juostos, kurias laikome klasika, seniai gali būti užmirštos, o naujosios dar išmėginamos visos laiko vertės suklestėjimo prasme.

Kazkas sakė, kad klasikos nereikia plepėti, nes ji kalba pati už save, o naujuosius kūrinius trapiame palyginime iš mūsų visuomenės pozicijos reikia kontroliuoti nuolat. Vis dėlto, esant tokioms tendencijoms, dar ne vieną milžiną gamina modernizmo arba naujovių pramone, kurios kokie ir išsiskiria drąsgumu ir vertės klaidos.

Tad, išvados yra paprastos – krepkai ir aiškiai turi bendradarbiauti ir kino industrijos atstovams ir publikai, kadangi šiuo metu juostų, vertų laiko, yra šiek tiek, o tai galima labai lengvai pastebėti vartotojų nuomonėje. Galima tikėtis, kad per ateinančius metus užgimęs "naujosios klasikos" kūrinių kūrimo procesas tik plėsis ir pakils į naują lygmenį, nesultans ir traukinys, egzistuojantis tarp cinefilų, bus kur kas geresnių didybės išraiškos ir reikšti didžiausią vertę.